SMS

Nem küldtél karira sms-t nekem, nyafogja Editke a telefonba, köszönés nélkül.

(Valóban nem küldtem neki, ugyanis eszembe se jutott.)

Lehalkítom a Hustler TV adását a távirányítóval.

Nem voltam biztos abban, hogy célszerű, mondom neki kis töprengés után, mert mi van, ha orthodox vagy?

Mi vagyok én?, kérdez vissza a narancsbőrös seggével.

Nézd, drágám, sóhajtok, múltkori megismételhetetlen (ezt a szót megnyomom) együttlétünkkor nem azt a kérdést tettem fel neked az ágyamban, mint te is bizonyára emlékszel, hogy mikor ünnepled  a karácsonyt, hanem azt, hogy még otthon kimostad-e a beledet.

Hülye fasz, mondja és bontja a vonalat.

Hangerő vissza.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr701632681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dadi (törölt) 2009.12.30. 15:56:46

Én nagyon meghatódtam,szép szentimentális történet!

dadi (törölt) 2009.12.30. 15:59:24

Most,hogy újra elolvastam,bevallom megkönnyeztem.
Lehet,hogy holnap megint elolvasom.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2009.12.30. 16:21:47

A Mester ismét remek félpercessel örvendeztetett meg minket.

2009.12.30. 16:36:56

mondjuk, ha szaros a segge, símán fel lehet tolni neki a zuhanycsövet, adott esetben rózsával együtt

ergerberger 2009.12.30. 16:37:51

Egy évvégi vidám barkácsötlet, ha már szexre nem kell a gombáspinájú:
ha kimosná a belét Editke, akkor Editkét ledarálva bele lehetne tölteni a kimosott belébe!

2009.12.30. 16:51:00

@ergerberger: vajon milyen fűszerezés illene az emberhúshoz? maradjunk a hagyományos paprika-fokhagyma vonalon, vagy legyen inkább majoranna-rozmaring-bazsalikom?

dadi (törölt) 2009.12.30. 16:59:04

@ergerberger: Naddon jó,kiprószálom!
Szerintem ezt a móccert a BTK sem ismeri.

heliox 2009.12.30. 17:35:43

>Mi vagyok én?, kérdez vissza a narancsbőrös seggével.

Jó, hogy csak telefonon keresztül, különben úgy jártál volna mint, Villon a kövér Margóval.

laccc 2009.12.30. 17:39:31

Így tovább apám! ;)

ergerberger 2009.12.30. 17:47:35

@R850R: a majorannás vonalat támogatnám, elvégre valami különlegességről van szó.
Továbbá a narancsbőrös segghez valami narancsos mártás dukálna. Húsokhoz a jól megválasztott édes mártások nagyon jól szoktak kijönni.

2009.12.30. 18:07:11

@ergerberger: feltéve, hogy nem az összes húst dolgozzuk fel kolbásznak (ugye, a régi dilemma: hány sonkát hagyjunk? - embernél kevesebb lehetőség van, fogós a kérdés) akkor én egy sörös sült csülök receptet tartanék jónak. a narancsbőr újra megfeszülne a sütés miatt, a kisülő pecsenyés zsírban kandírozott narancshéjat karamellizálnék. ezzel a módszerrel egy komoly kérdésre végére is pont kerülhetne végre: árt-e a sütés-párolás a seggre tetovált rózsának?

Mostly Harmless 2010.01.03. 21:30:23

that's the way to treat a lady. =}