Annabelle

A reggel szúrósan csap a szemeimbe. Egy baldachinos ágyban fekszem, mellettem egy kis éjjeliszekrény, rajta egy pohár megkezdett bor, egy Biblia, amire ráonanizált valaki, meg egy büdös női harisnya.

A falon Trisztán udvarol Izoldának egy pajzán seccón, szemlátomást sikerrel.

A kurva anyád, márki, dünnyögi valaki a takaró alól, reflektálva mocorgásomra, nem tudsz a seggeden maradni a reggeliig?

A hang férfias, de kissé messziről jön, tehát közöttünk fekszik valaki.

Kissé idegesen lejjebb húzom a takarót, amin Lancelot próbálkozgat Guinevere-nél, szemlátomást sikerrel, de azután megnyugszom. Annabelle alszik mellettem, hatalmas mellein vagy én száradok, vagy pedig…

Saint-Germain gróf, nyögöm. Ez melyik évszázad?

Nevet, aztán szőrös kezeivel csönget a reggeliért. Annabelle szeme felpattan, és kötelességtudóan ráveti magát a gróf pöcsére, az enyémet meg elkezdi verni, míg fejbe nem ütöm a gecis Bibliával, hogy hagyja abba, mert most éhesek vagyunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr602014189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.19. 06:16:25

Ezért buktam én meg a Zattejjista brobbagandista vizsgán, mert a teszben a c. válaszra ikszeltem, miszerint ha baldachinos ágyban fekszik pucsításból csácsogó pinával a szobalány (aki természetesen az inkontinenciaproblémákkal küzdő úrnő túrós pinafodrait nyaalja fényesre eközben) akkor a méhnyáktavacskájába frecskelem a spermámnat és nem pocsékolom a bibliára. De aki a zattejizmusban ignatiobb a Loyolánál, az még egy orgazmust se sajnál, ha a bibliáról van szó, pláne, ha az Ótestamentummal kezdődik, aami ugye a zsidóknak szent irománya.

Glg 2010.05.19. 11:10:46

"míg fejbe nem ütöm a gecis Bibliával, hogy hagyja abba, mert most éhesek vagyunk."
:D:D:D...no comment. már kezdtem az íróasztalra hullatni a fejem de ez a csattanó felébresztett.

Yvettebabacool 2010.05.19. 11:28:20

remelem Annabelle utana a gecisbugyit hasznalta teafilternek, mikozben edesen mosolyogva hordta korbe a teaskannat a reggelizoasztalnal

Dan_W_Smith (törölt) 2010.05.19. 11:59:51

"Az önkielégítés, (idegen szóval maszturbálás, férfiaknál tévesen onanizálásnak is nevezik)"
Forrás: hu.wikipedia.org/wiki/%C3%96nkiel%C3%A9g%C3%ADt%C3%A9s
"Tehát tévesen nevezik az önkielégítést onanizálásnak, mert Onán valójában megszakított közösüléssel (coitus interruptus) védekezett a nem kívánt terhesség ellen (fogamzásgátlás)."
hu.wikipedia.org/wiki/On%C3%A1n
Ha e szerint nézem, akkor akár még stimmelhet is a "ráonanizált", de azért szerintem az átlag olvasónak más ugrik be ;)
Ezen kívül tökéletes alkotás.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.19. 12:24:53

@Dan_W_Smith: Én nem tudom, mit kell szőrszálhasogatni, mielőtt a bárónő torkába izzadta volna azt a pár csöpp vizecskét, kirántotta és a biblia fölé tartva nyomkorásuzta ki a penészzöld taknyos fügeszerű valamiből a piros védősatyak segítségével. Most szakmailag el lehet vitakozni, hogy maszturbálás volt--e vagy csak azt szerette volna, ha az a kis mázgás izé lecsöppen [-> jizz]

de Sade márki 2010.05.19. 13:35:54

@Dan_W_Smith: Köszi. Ámbár a múltkor azért lettem letolva, hogy a férfiak nem maszturbálnak, hanem onanizálnak.
To cut the story short: én szimplán kiverni szoktam, de ebbe a szövegbe ezt a szót nem éreztem stílusosnak.

de Sade márki 2010.05.19. 13:37:06

@Yvettebabacool: Így volt, kedvesem, mi meg csürcsoltuk kéjesen ezerszer.

Mottóm: Szex 2010.05.19. 18:13:35

Engedje meg Uram, hogy mély elismerésemet fejezzem ki. Írásai tökéletesek. Az első blog, aminek olvasásakor nem érzek késztetést, hogy magam is maszturbáljak a billentyűzeten. Nili

netgenyo 2010.05.19. 21:39:47

Egy vadi új blog: netgenyo.blog.hu/ (Napiszarhoz hasonló)

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.19. 22:54:53

@de Sade márki: aki ezt írta neked, az egy idióta volt. Esetleg valami pedofil pap nevelte az illetőt. Ettől függetlenül bocs, de ez a blog egy nagy rakás trágya... lenne, de mint tudjuk, a trágya értékes anyag.

Yvettebabacool 2010.05.19. 23:15:16

@de Sade márki: Ezerszer? Akkor a te bogred joval nagyobb, mint az amit en gyakorta telehanyok epevel hercegem.

Yvettebabacool 2010.05.19. 23:16:16

ja es ez a youtubelinkeles annyira 2009. Csak ugy mondom.

vasziljevics 2010.05.21. 01:03:26

visszatér a sosem volt hitem

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.05.21. 10:24:14

én úgy hallottam egy szolgától hogy Annabella mellén a gróf váladéka a biblián meg a márkié amit Annabella nem tudot teljesen lenyelni és oda köhintette

de Sade márki 2010.05.21. 17:38:44

@Mottóm: Szex: Kedves Nili, örülök, hogy segíthettem.

de Sade márki 2010.05.22. 13:10:40

@Frick László Emlékzenekar: Jah, gondoltam is, hogy alapítok egy együttest Sade Márki Jizz Band néven.