Ovi

Kissé megviselten támolygok hazafelé, reggel 8 óra van, eddig mulatoztam valami hosszúra nyúlt házibuliban, szinte csukott szemmel megyek a napszemüvegem mögött, valaki elsétál mellettem egy frissen sütött húsos kiflit majszolva, majdnem lehányom.

Aztán megállok egy mellékutcában egy rácsos kerítésnél, nem mintha tudnám hirtelen, hol is vagyok pontosan, de most már muszáj brunyáljak, egy virágokkal teli bokor mögé húzódok, épp nem jár arra senki, iszonyú erős sugárban elkezdek vizelni, megkönnyebbülten bámulok magam elé, míg egy sikoltást nem hallok, és a bokor túloldaláról egy kislány bőgve el nem rohan. Kezében pár letépett virág van, a coffjáról meg csöpög a húgy.

Úgy tűnik, ez a kerületi óvoda oldalkerítése.

Akkor még két háztömb és hazaértem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr372012587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Green Manalishi (törölt) 2010.05.18. 14:01:08

Az semmi, márki! Én egyszer hasonló állapotban, hasonló helyszínen kezdtem kezdtem vizelni. Nekem azonban nem aranyos copfos kislány ugortt fel, hanem egy üvöltve kaffogó, örjöngő kaukázusi juhász. Az ijedségtól cipőm orrától a nadrágszárig hugyoztam össze magam.
A megrázkódtatásból magamhoz térve, miután meggyőződtem róla, hogy a kerítés erős és az eb nem tud kijönni, nemes bosszút álltam. Visszamerészkedtem, majd a maradék 3-4 deci, bűzlő vizeletem biztos távolságból az ugató állat szájába ürítettem.

Utólag meggondolva, talán inkább kiverni kellett volna.

Ni_lovagja 2010.05.18. 14:26:11

Szegény kislány miattad fog a pszichológusnál kikötni. (talán nem ő az első ember)

Ezeröcsi 007 2010.05.18. 17:07:29

Pedig akkor már le is cidázhatott volna, nem?

De azért jót röhögtem, köszi.

vasziljevics 2010.05.18. 17:45:48

na, ez az! erről van szó! ezért rinyáltam a múltkor. ez most volt valami. emésztenem is kell egy darabig asszem.

DLackó 2010.05.18. 18:27:27

"...a coffjáról meg ..."
Amúgy "copf", tanár úr...

de Sade márki 2010.05.18. 18:56:57

@DLackó: A p+f mássalhangzó-hasonulás miatt coff. A copf az én szótáramban egy későbarokk művészeti stílus.

de Sade márki 2010.05.18. 18:59:35

@The Green Manalishi: Önt valahogy foglalkoztatják a kutyák, Mester, ez már kiderült pár kommentjéből. Egyebekben örülök szíves visszatértének.

zotyo13 2010.05.18. 19:07:04

Sajnálom szegény kislányt. Valyon a portrédat már rajzolják az örsön? Benne leszel a tv-ben! :)

The Green Manalishi (törölt) 2010.05.18. 21:15:12

@de Sade márki: A kutya az ember legjoobb barátja. Ezt értse úgy, ahogy akarja.

Őszinte Oszi 2010.05.19. 22:15:44

ez világbajok story!!! kösz