Őszi délelőttön

Reggel vásároltam egy doboz fehércsokoládés konyakosmeggyet. Hazavittem, megolvasztottam kissé a bonbonokat a mikróban, majd egy szikével lemetszettem finoman a tetejüket, gondosan és arányosan beleélveztem mindbe, visszazártam őket, majd a mikróban újra ráolvasztottam a fedelüket, hagytam kihűlni, aztán visszafóliáztam a dobozt, és becsengettem a szomszéd idős nénihez, akinek épp névnapja volt.

A szemem előtt falt és nyammogott be vagy három desszertet, és szemlátomást boldog volt, mintha saját fiatalságát élte volna újra.

Beszélgettünk közben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr281556405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korlat 2009.12.03. 00:59:01

anyád.
nááájsz:D

Yvettebabacool 2009.12.03. 01:36:41

ezt egy angol krimiben olvastam
a kislany olte meg igy az anyjat

magyar-magyar szótár 2009.12.03. 01:48:48

Külön kibasszusgitározás volt a nénivel, hogy nem LIVE! kapta meg a revitalizáló-regeneráló-vitamindús (és fertőtlenítésre klórt is) tartalmazó anyagot, valamint a mikró'ban tönkre is mentek értékes alkotói...
Ajánlott olvasmány: Frick László kazánfűtő-hajószakácsa, amidőn szárnyashajószakácsként beleszart a magasrangú vendégek számára készített hal-lébe. (Élet és Irodalom, ezerkilincszázkilencvenvalahány, azt hiszem kilencven---)

indiscriminating power 2009.12.03. 07:29:09

A "fán mászkáló, majd már kapaszkodni nem tudó mókus lábsebeiben tekergőző üszkös giliszták" kóbor áramot indukált a szövegszerkezeti modulomban, de amúgy annyira nem rossz.

KCB 2009.12.03. 08:23:16

Azt is meséld el, amikor te jártál így! Ja, hogy nem tudsz róla? Ez benne a szép, de már boztos ennyitől is feláll...

Pista bá 2009.12.03. 21:09:12

Ez beteg sztori. Magadtól vagy plágium?

alib 2010.02.11. 13:58:06

arányosan beleélveztél mindegyikbe. hát ezt már nem hiszem el. ez tényleg egy 15 éves szintje

dr kíváncsivagyok 2010.03.18. 22:42:55

@alib:
Csak az irodalmi értéket figyázd , mert a mikróban belül olvad a csoki, nem kívül....

DOMINO 2010.06.20. 17:31:07

csak egy napra lehetnék férfi, tuti csinálnék valami ilyesmit...