Gyorsétterem

lerogyok egy asztalhoz, a csaj elmegy kérni egy menüt, leteszi elém, aztán még gyorsan elugrik kezet mosni a vécébe, én meg addig, mivel utálok másnaposan zsírgőzben ülni, kitépek pár szál szőrt a seggem lyukáról, bekenem a húspogácsa alá, aztán bámulok magam elé tovább, míg a csaj visszajön és be nem zabálja az egészet

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr101750143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.02.11. 19:54:09

Na, ez már elég szürreálisra sikerült, de a zongorába szarás szintjét még nem éri el invenció tekintetében.

de Sade márki 2010.02.11. 20:01:47

Gondolom, valami Beethoven-féle invencióra gondolsz, bár ő sosem szart zongorába, csak játszott vele.

TerepszinűKatica 2010.02.11. 23:27:54

"(...) csak játszott vele."

:D

akarod mondani rajta. bazz, tanulj már meg magyarul.

de Sade márki 2010.02.11. 23:36:31

@TerepszinűKatica: Szándékosan írtam így.
Sajnálatos, hogy nem ismered a konnotáció fogalmát. De azért ekézzél még, hátha egyszer elneveznek rólad egy téeszt.

raves · http://mindennapramese.blog.hu 2010.02.12. 08:27:32

@Űrlény Lajos: Mér, ez egy innovatív blog akar lenni??? apám, itt aztán vannak elvárások... :)

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.02.12. 11:13:49

Ezt Bateman jobban csinálta a csokimázas vécészagtalanító kockával.
Ez a blog úgy viszonyul az Amerikai psychóhoz, mint a Da Vinci kód a Foucault-ingához.

de Sade márki 2010.02.12. 12:30:24

@Dr. Schwanzkopf Rudolf: A Foucault-inga viszont sokkal gyengébb könyv, mint a Last exit to Brooklyn. Na akkor most mi is van ezekkel a viszonyítgatásokkal?

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.02.12. 13:14:01

@de Sade márki: Ja. Más-más viszonyítási rendszerben utazunk. Az Ingában télleg nincs annyi bazmeg, meg szar, mint a Brooklynban, Viszont a nagybőgő is abban különbözik a hegedűtől, hogy sokkal tovább ég. Ez is egy szempont, nem mondom, néha ez lehet a lényeg.

de Sade márki 2010.02.12. 13:22:59

@Dr. Schwanzkopf Rudolf: Nem ez a szempont. A Micimackónál is gyengébb, pedig abban csak fák vannak, fuck egy sincs.

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2010.02.12. 13:29:14

@de Sade márki: Okés, talán azt is sejteni vélem, hogy miért mondod ezt, de hát jelen esetben nem az Inga a lényeg. Hanem az AMPsy meg az 1link. :)) (jójó, nem erőltetem többet). Nem vagyok bölcsész egyébként, muhaha :)

2010.02.12. 14:05:49

@raves: Na, ezaz, ezaz. Te jól értetted, mit írtam, pedig rájöttem, hogy nem ötletesség terén kellett volna összehasonlítanom a két alkotást. Azt hiszem a zongorás performansz nagy erőssége talán inkább az, hogy nagyon frappáns, elegáns. Lehet, hogy inkább ezt kellet volna kiemelni.

2010.02.12. 14:13:14

Megpróbáltam elképzelni ezt az önseggszőrtépést, de az a benyomásom, ehhez a szadizmuson kívül jó adag mazochizmus is kell (meg talán csipesz és sminktükör is). Én aztán meg nem bírnám csinálni, az biztos. Főleg egy gyorsétteremben. Ahhoz kell ám az exhibicionizmus! Nem néztek hülyének? Nem volt túl nagy a kockázata annak, hogy kiraknak a helyről?

2010.02.12. 14:41:24

Szóval a részletek. Mindig azok a fránya részletek...

TerepszinűKatica 2010.02.12. 15:13:46

Az megnyugtató, ha szándékosan írsz faszságokat. A konnotáció jelen esetben imho meglehetősen ingatag lábakon áll, leginkább sehogy, de biztosan csak nekem csekély a fantáziám. Belenyugszom. Bár szerintem megint a farkadra gondoltál, csak véletlenül zongorát írtál :))

Amúgy pár ekecsapkodás pusztán ezzel a pár tagmondattal kapcsolatban (mivel központozni elfelejtettél, nem igazán tudom, hány mondatnak szántad, de ez már "szőrözés" lenne csak): "kitépek pár szál szőrt a seggem lyukáról"

Ha kitéped, akkor a segged lyukából téped ki, ha azonban a segged lyukáról teszed mindezt, akkor onnan bizony letéped.

@ Űrlény Lajos
Részletek, ugyan már!... :)

de Sade márki 2010.02.12. 15:32:04

@TerepszinűKatica: Örülök, hogy ennyire érdekel a seggem. Azt pedig, hogy vélhetően szebb mint a tiéd, fogadd megnyugvással.

TerepszinűKatica 2010.02.12. 16:02:08

Upsz! Kiírtam volna magamból legtitkosabban rejtegetett vágyamat, és valahol elpöttyintettem, hogy a engem a te segged (azon belül is leginkább annak lyuka) érdekel über alles?! Ó, én elővigyázatlan hülye! De legalább az vígasztal, hogy örömet okozhattam a segged lyukának.
Persze itt most az jönne, hogy "de nekem igenis jó seggem van!" :D, de vajon melyik adóba számolják bele, hogy szerinted milyen az én általad elképzelt virtuális seggem, drága?...

de Sade márki 2010.02.12. 16:13:17

@TerepszinűKatica: Haladunk, már drága vagyok... Akkor jöhet a randi, pár dugás, aztán egy poszt rólad is. Rendicsek.

TerepszinűKatica 2010.02.12. 16:57:27

Ó, hát hogyne :) Erre vártam egész idáig, csak balga mód titkolni próbáltam.
Csak előbb retusáljunk kicsit azon, ami a selyemfüggönytől és a muskátlitól még csak szimpán giccsesen igénytelen szar volna.

Na, mindegy. Tudod mit? Nyertél. :) Ennyi ideklikkelést nem ér ez az egész. Lopom itt mindkettőnk idejét, hisz te is csak az idődet baszod a Miss helyett a nekem válaszolással.

Tartalmas hétvégét :)

makrancoska 2010.02.13. 12:40:58

rohogok ezen a szanalmas bagzason Katica, miert nem rakod szet a labad neki, es nyogod az arcab, hogy basszon meg vegre?
a passziv agressziv nyomulasnak mar nincs letjogosultsaga ebben a felgyorsult vilagban

bugyi le, kuras, good-bye.
ennyi

catmint (törölt) 2010.03.18. 18:44:41

az ügylet végül az análfűrész fogalmát dobta be a köztudatba, jóllehet ez nem Márkink bűne, inkább némely torz lelkű tűzoltó által abszolvált beavatása örvén