Klub

Valami csajt szopatok az egyetemi klub női vécéjében.

Azt mondta, neki kell az ötös abból a tárgyból, amit néha meghívott előadóként tartok az egyetemen. A kollokviuma persze kettes volt, de én alapvetően rendes gyerek vagyok, meg aztán a csaj túl jól néz ki ahhoz, hogy ne engedjem javítani.

A lelkiismeretem, ha meg is szólalna, minimális pislákolását lenyomná, hogy rohadtul élvezem az egészet, mert a csaj irtó jól csinálja, bő nyállal szopik, erős marokkal fogja és ritmusosan rángatja a fejét, a földre csöpög a szájából a nyál, én meg a csöcseit markolászom.

Fura, hogy a sok filozófustól, miközben az élet értelmét definiálták, sosem hallottam még ezt: beleélvezni egy nő szájába, miközben a melleit gyúrod.

A mellettünk levő fülkébe egy csaj vágódik be, hallom, hogy lerántja nadrágjáról a zippzárat. Partnerem nem áll meg, jól nevelt lány, szerintem nem ez az első vécés szopása, tudja, hogy nem kell fennakadni, ha valaki mellettünk levő kabinban elszellenti magát.

Legszívesebben rágyújtanék közben, de elfelejtem, mert kezdek közeledni az orgazmushoz, és azon sincs kedvem elmélkedni, hogy előttem térdel egy 55 kilós lány, aki cirka 40 liter víz, igaz, igen tetszetős palackozásban, akinek a táncolástól izzadt a segge, és feltehetően némi szar is lötykölődik a beleiben, de mindez most nem érdekes, mert kezdek elmenni, és olyankor semmi sem érdekes.

Mohón nyeldekel – na ja. Kell neki az ötös.

Apuka főtanácsos. Megölné egy kettesért.

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr131585463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisbobó 2009.12.09. 12:50:49

lelkiismeretem..... jó duma :-)))

JanDítě 2009.12.09. 15:44:38

feltehetően némi szar is lötykölődik a beleiben-

uhh ez néha nekem is eszembe jut

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.12.09. 16:28:31

Ez is jó volt. Nem akarok belepofázni, de miért nem úgy csinálod inkább, hogy minden nap jelenjen meg egy új bejegyzés?

shenk 2009.12.09. 20:19:53

@Slanger: csend! Elvennéd a napi betevő falatomat?