Ágynemű

Valahogy bejutunk az ajtón, néha nehéz ezekkel a zárakkal. A csajt egy bárban szedtem össze, nyálasra itta magát, és nálam akart aludni.

Betámolyog a szobámba, leveszi a blúzát és a minijét, majd hirtelen megáll. A franciaágyamat befedő ágyneműt nézi vizenyős szemekkel.

Ez most komoly?, kérdi azzal a 16 éves szájával, a saját kurva képed van a saját kurva paplanhuzatodon?

Úgy csináltattam, mondom, bár kissé morcosan.

Nevet. Akkor úgy fekszek majd rá, mondja, hogy épp a seggem lyuka legyen az egyik szemgolyódon.

Elmosolyodtam. Nocsak, gondoltam, ebből még lehet valami.

Aztán tíz perc múlva pár erőteljes lökés közben beleokádott az arcomba egy nagy adag daiquirit.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr21571714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mostly Harmless 2009.12.03. 18:14:51

utána legalább megcsókoltad?

Kis Hableány 2009.12.03. 23:05:03

Azt hittem hogy csak az én párom ilyen perverz,hogy robbanó gyerekeket akar nézni a tévében orál közben.

magyar-magyar szótár 2009.12.04. 06:02:20

Teccett vóna in tergo behatolni -vagy pfúj a csokolátás paplika a kicsinynek? Alap, hogy totálkokirészeget hasra fektetünk ill hasmántba téve kúrunk. (Profik lenyélonozzák a matrácot és a nammai lavoárját aláteszik.)