Interlude

Épp unod az ismerőseid küldötte e-maileket? Sebaj. Kedvenc levelező-rendszered, amit nevezzünk a titoktartás kedvéért, mondjuk, Hotmail-nek, máris kiváló iq fail-agytornákkal kedveskedik szomorkás perceid viharverte fellegeinek elűzésére.

Mondanom sem kell, hogy a megoldások meghaladják elmebéli képességeim, tehát minden segítséget szívesen fogadok, főleg együttérző leányoktól topless képekben.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr21980418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hosia 2010.05.07. 10:23:55

a folsonel egyik arc sem no, megcsak nem is csokken, ugyhogy nem kell semmit megnyomni, tokmindegy, hogy mi van a gombokra irva.

az alsonal az elso kerdesre a valaszt mar abbol lehet tudni, hogy egyaltalan megprobalsz erre a kerdesre valaszolni. a masodik kerdeshez pedig kell egy fluxuskondenzator vagy egy idogep.

nem tudom, mit nem ertesz, eleg egyszeru pedig. rajtam ugyan nincs top jelenleg, viszont nem vagyok egyutterzo. azert megprobaltam.

de Sade márki 2010.05.07. 10:39:36

@Hosia: Mily bölcs nőstény Ön. A "nem is csökkenő arc"-aspektus eszembe sem jutott.
De akkor még válaszolja meg azt is csekélyértelműségemnek, hogyan lehet két kép balra vagy jobbra egymástól, ha egymás ALATT vannak?

Ezeröcsi 007 2010.05.07. 10:45:11

Úgy lehet jobbra és balra, annak ellenére, hogy egymás alatt és fölött vannak, hogy ez az egész csak egy újabb szexuális aberráció. Forognak, mint a ringlispíl. Mit nem lehet ezen nem érteni, kedves márki uram?

Drout 2010.05.07. 14:15:21

ergerberger: ha kecskék lennének, akkor is kúrnád, úgyhogy tökmindegy :)

de Sade márki 2010.05.07. 14:17:50

@Ezeröcsi 007: Éreztem én, hogy hű jobbágynőim majd választ adnak a kérdéseimre, merci.
...De hiszen mindig ők adnak választ.

ergerberger 2010.05.07. 14:32:25

@Drout: Szerintem mindkettő pöcsöslány!
Vagy spermafrizura.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.05.12. 05:48:37

nekem a meJik kérdés feltevés tetszik