Padre

A gyóntatófülke barna színű fából van, a két térfél között sűrű, sötét rács, még a plébános körvonalát sem látom.

Atyám, vétkeztem, mondom, és közben előveszem a farkam, viszonyom van egy 17 éves Jázmin nevű lánnyal.

Ideges székreccsenés a túloldalról. Nem véletlenül. Pontosan tudom ugyanis, hogy a plébánosnak van egy ennyi idős és ilyen nevű unokahúga.

Szeretném a helyes utat járni, atyám, de amikor meglátom a lány kerek emlőit és domború vénuszdombját, nem tudok uralkodni magomon. Hangom csüggedt és szomorú, de közben halkan és intenzíven elképzelem, amit mondok.

A padrénak gyöngyözhet a homloka, mert fél percig csak a csend, a jelek szerint túlzottan plasztikus lehettem. Talán a körgallérját rágja. Talán ő is elővette.

Amit teszel, fiam, az nagyon helytelen, mondja végül, és csikorog a foga, mert nem rohanhat át hozzám habzó szájjal, feltépni a függönyt, hogy a szart is kirugdalja a tökeimből.

Némi szünet ismét, én közben gyorsan beleélvezek egy vastag, papírlapokkal jól kibélelt borítékba, lezárom, és azt sóhajtom, oldozzon fel atyám, mert

(épp most maszturbáltam egy templomban)

nagy az én vétkem. Viszonzásul, ígérem, hogy felhagyok e bűnös viszonnyal és szívesen adakozok egy komolyabb összeget a plébániának.

Átcsúsztatom a borítékot. Ettől életre kel és elveszi, naná.

Én meg azzal a lendülettel lelépek, mert, ahogy gyanítottam, egyből elkezdi bontogatni a borítékot.

És még csak fel sem oldozott a szemét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr771747411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.10. 20:47:29

Gondolom de Sade márkinak a többi más mellett az incestus vétke is bőven belefér. Bárhogy legyen is, igazán megbaszhatná a jó kurva anyját...

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.10. 20:57:06

Nem semmi a sztori, de ezt ha más egyház épületében csináltad volna, már rég a híre körbefutotta volna a világot... Kicsit szégyenlem magam miattad...

2010.02.10. 20:58:14

Muhahaha! Eddig még el tudtam volna képzelni, hogy ez a de Sade márki egy valós személy, de most annyira kilóg a lóláb, olyan sablonos, klisés, életidegen a történet, hogy nyilvánvalóvá vált, csak kitalált lehet. Ezután már csak röhögni járok ide.

2010.02.10. 21:02:32

@"the dragon": Szasztok, vaze! Mégis aktív a rájöttem blog csapata? Miért változtattatok nevet, és miért nem hoztátok ezt nyilvánosságra? Vagy most más írja a posztokat? Már megijedtem, hogy eltűntetek.

stopper 2010.02.10. 21:04:46

"a szart is kirugdalja a tökeimből" nem egy képzavar véletlenül?

2010.02.10. 21:06:30

@"the dragon": de akkor az nem teen, hanem mature. az majd egy másik poszt lesz.

2010.02.10. 21:18:52

Százmilliót adtam
Igaz nem forintban

Elvette a kapzsi
Pedo egyházfi

Hozzátett még százat
Levitte a lázat

Mi faszán támad
Jázminra rántva

2010.02.10. 21:22:03

"Barna színű fából"
"még a plébános körvonalát sem látom"
"Atyám vétkeztem"
"Amit teszel, fiam, az nagyon helytelen"
"Átcsúsztatom a borítékot. Ettől életre kel és elveszi, naná."

Bruhaha!

2010.02.10. 21:26:22

ja, és for the record: a beleegyezési korhatár 16 év.

Sabbito 2010.02.10. 21:52:35

NEKEM KELLEMETLEN. SIMÁN PARASZT.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.10. 22:00:45

Jajj, nekem is kellene egy ilyen Jázmin, lehet kicsit idősebb is, nem sokkal, mondjuk 22-ig bezárva. Én szimplán csak nyalogatnám, mielőtt átengedném az uramnak...

baro_ur 2010.02.10. 22:04:46

nem vagyok sem prűd sem bigottan vallásos, de ez a poszt nálam kiverte a biztosítékot.
ez a legalja, undorító szemét... szégyellem magam az író miatt.

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2010.02.10. 22:13:25

van egy ismerősöm, akiből totál kinéznék még ilyet is XDXD
kicsit durva, de a mai világban mi nem az? :S:S (sajnos)

zepi1 2010.02.10. 22:13:34

tökeidben is szar van ?
szar lehet ...

matyko 2010.02.10. 22:22:45

A téma még csak hagyján, a de Sade névhez passzolhat. Azonban de Sade tudott írni! Ez pedig bődületesen szar! Stílustalan, erőltetett, gagyi.
"a lány kerek emlőit" - hogy lehet ilyet írni? ha erotikusat akarsz, használj mellett, kebleket, de az emlő az max egy ősanya-willendorfi vénusznak áll jól.
Vagy: "körgallérját rágja" - azt azért megnézném, hogy egy papi reverenda gallérját hogy éri le a szájával...
Továbbá: "a szart is kirugdalja a tökeimből" - nehéz lehet szarral tökeidben élni (apró képzavar, valamit elnézhettél)
Valamikor régebben is feltévedtem ide (index révén) és akkor is elszörnyülködtem ezen a tehetségtelen és megjátszós stíluson, de úgy látszik azóta se változtál, kedves 14éves kiskamasz okoskám.;)

Pierre73 2010.02.10. 22:26:03

hát, nem tudom. olyan semmilyen ez a blog-tartalom. Biztos van rá igény, elvégre Fialát is hallgatja valaki. Én biztos most voltam itt utoljára, további jó posztolást.

2010.02.10. 22:26:56

@crowbaby: "mai világban"

Ezt soha nem értettem. Mitől mai?

jamon 2010.02.10. 22:28:22

Ezt a blogot egy unatkozó 26 éves informatikus írja, aki elég sok ponyvaregényt olvasott ahhoz, hogy tájékozottnak gondolja magát, de elég gyáva ahhoz, hogy elhívja randevúzni a dagadt, pattanásos titkárnőt a cégnél, ahol gályázik.

2010.02.10. 22:30:56

"Ideges székreccsenés" - háháháhá, az meg mi?

"épp most maszturbáltam" - az meg hogy-hogy nem hallatszott át?

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.02.10. 22:32:36

Leszel te ma még itt keresztény-és magyargyalázó... :D

Amúgy jót röhögtem. :D

Kopi Luwak (törölt) 2010.02.10. 22:39:03

Érdekes lenne ez a blog, csak ott lett elrontva, hogy Sade-ról kapta a nevét. Így elkerülhetetlen az összehasonlítás, és hát a márki írásaihoz képest meg a béka segge alatt vannak a posztok.

de Sade márki 2010.02.10. 22:42:33

@Űrlény Lajos: E. T. Louie, csak óvatosan rajongjál ennyire, mert momentán nem tudok Xanaxot küldeni neked.

Mikrobi 2010.02.10. 22:43:13

Rohadt szemétláda

tukán 2010.02.10. 22:43:31

butuska: maszturbálni a lányok szoktak. egy férfi onanizál.

de Sade márki 2010.02.10. 22:45:00

@Flora_kisasszony: Hát igen. Eredetileg szabolcskamihaly.blog.hu akartam lenni, csak véletlenül elgépeltem.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.10. 22:46:32

Unalom. A szerző unalma, az :)

A néha nagyritkán a közepes fölé kúszó irodalmi értékek mellett én azért, csak úgy kiváncsiságból, bedugnám a szerzőt hetente egy napra mondjuk a máltai kórházba ágytálazni, a füléhez gémkapcsozva egy kínai fülesre kötött best of ámokfutók albumot végtelenített playlisten(Az ilyen kispolgári sablonok csodákat művelnek.)

Tán kisebb lelkesedéssel játszana a társadalmi keretekkel. Igen. Ha feszegeted, előbb utóbb arra jár egy keretlegény. Van az a pillanat, amikor már igaza van.

szbszig 2010.02.10. 22:49:49

Ha a Jázmin női név, akkor a Jácint miért férfi? Ezt sose értettem...

Yo! Maaan! 2010.02.10. 22:58:01

Ez nagyon kéééész! :D

2010.02.10. 23:03:47

@de Sade márki:

"E. T. Louie"
Aszencsit, micsoda asszociációs készség.

"momentán nem tudok Xanaxot küldeni neked. "
Pfff, az meg mi? Jó, tudom, valami gyógyszer. marquisdesade.blog.hu/2009/12/03/karfiol_1

chipshop (törölt) 2010.02.10. 23:07:23

Ezt hivjak hatasvadaszatnak.Amikor nem a mondanivalo,hanem a reakcio a lenyeg,amikor cel hogy felhaborodast,vagy szeretet,vagy sorokon valo gondolkozast generaljak.
Sade-nek osszejott,mert az o perverzioja belulrol fakadt,osztonosen es tudott irni.
A posztiro pedig nem tud.
Igy pedig a tema gyakorlatilag barmi lehetne.

Stilisztikai es egyeb hibai ellenere viszont ertekelem, egy jo szerkeszto mellett van eselye arra,hogy egy tenyleg erdekes es olvasmanyos irast hozzon ossze.
Mert az,hogy raelveztem a kutyam fejere,vagy dugtam a nagyapapammal,esetleg spermat ontottem a szomszed neni fejere nos ez sok minden-de nem tema,sokkal inkabb 13 eves kolkok vicces bosszantasa:-))))))

2010.02.10. 23:09:25

@Flora_kisasszony: de te onnan is koszopnád a szart, mi, te kis telhetetlen!

dr. emmett brown 2010.02.10. 23:16:18

Amikor először olvastam ezt a blogot (a karácsony előtti Húsvét c. nagyon aktuális poszt volt), akkor jutott eszembe, hogy kellene egy olyan blogot csinálni, amiben újraírnám az Index-címlapra kikerült legócskább posztokat jól! Vagy legalábbis viccesen. Magas labda. Annyira béna vagy, de komolyan, hogy kapásból ez jutott rólad eszembe.

dr. emmett brown 2010.02.10. 23:18:23

@Űrlény Lajos:
Mert Te kiröhögted, pedig felháborodnod, dühöngened kellett volna, vagy megsimogatni a buksiját.

2010.02.10. 23:20:34

@de Sade márki: Ja, bocs, látom, másnak is. Na jó, mindegy. Bevallom, eddig bosszantott ez a blog, de mostantól már legfeljebb csak felszabadult röhögést vált ki belőlem. A polgárpukkasztása eddig rám is hatott, de most már nem érdekel. Ennyi.

Egyébként az űrlény nevet nem "földönkívüli" értelemben használom, hanem azért, mert arra gondoltam, hogy végül is a mi bolygónk ugyanannyira van a világűrben, mint az esetleges intelligens lényeknek otthont adó exobolygók, szóval mi sem kevésbé vagyunk űrlények, mint ők. Nézőpont kérdése.

Na jó, még annyit: Kedves márki! Eddig nagyon kiborított, hogy látszólag lábbal taposod az általam is tisztelt értékeket, de miután meggyőződtem róla, hogy egyáltalán nem az vagy, mint aminek mutatod magad, vagy ami szeretnél lenni, tulajdonképpen megsajnáltalak, és már nem is tudok haragudni. Ha cserébe meg tudnál tenni egy szívességet, légy szíves ne írogass ilyeneket, mert a zemberek bosszantásán kívül igazán nincs semmi értelme.

Ianas 2010.02.10. 23:25:32

Akkó fussunk neki mégegyszer (a meg nem jelent kommentem miatt.)

@zs0: "de TÚL gyáva ahhoz" nem pedig "elég gyáva ahhoz".

crowbaby · http://www.crowbaby.blog.hu 2010.02.10. 23:26:41

@Űrlény Lajos: ha kicsit körbenézel, akkor rájössz, hogy mire gondolok. az emberek már lassan nem is emberek... :S

2010.02.10. 23:28:29

@de Sade márki: Na, és végül még békülékenyebb húrokat pengetve nyilván - és az esetleges újabb beszólást is megelőzendő - elismerem, hogy kétségtelenül százszor jobban tudsz írni, mint mondjuk én (igaz ebben a helyzetben ezt nem érzem elegendőnek, vagy enyhítő körülménynek), és ha jól látom, elég gyakran posztolsz, tehát a szorgalom is megvan, és hát ez is valami azért.

2010.02.10. 23:32:56

@crowbaby: Hát, én ugye elvileg hívő katolikus vagyok, és nálunk is mindig azt mondják, hogy a mai világ, meg ilyenek, de nekem az a sejtésem, hogy a világ mindig is ilyen gonosz volt, mert mi emberek ilyenek vagyunk. Valami olyasmit tudnék erre mondani, hogy nincs új a nap alatt (egyébként ez is valami ószövetségi idézet, asszem valamelyik bölcseleti könyvből, vagy hogy is hívják az ilyeneket (szóval nem Mózes öt könyve meg nem is a próféták), vagy valami ilyesmi, ha érted, hogy mondom).

2010.02.10. 23:52:48

@de Sade márki: És hogy még "korrektebb" legyek, a posztok újraolvasása után meg kell jegyeznem, hogy az is becsülendő - nem kis bátorságra vall - hogy nem moderálod a kommenteket, és a Szabolcska Mihályos poén is ott volt.

Meg persze azt is be kell látni, hogy nyilván a való életben is vannak olyan arcok amilyennel itt hasonulni szeretnél, és ha magamba nézek, be kell vallanom, hogy nincs jogom elítélni az ilyeneket. Szinte biztos vagyok benne, hogy túlzott egocentrizmus lenne azt gondolnom, hogy erkölcsileg az ilyenek felett állok. Viszonylag tisztán látom a saját bűneimet és a saját szánalmas voltomat, így azt is tudom, semmiképpen nem vagyok értékesebb. Ugyanakkor a képzeletbeli márkinak is el kellene ismernie ugyanezt a ZEMBEREK vonatkozásában. De vajon gondolkodik ő eleget ahhoz?

2010.02.10. 23:53:47

Na, mosmá elég abból, hogy csak én ugatok. Jaóccakát.

Ms.Dolorez Applepie 2010.02.11. 00:05:01

@Űrlény Lajos:
Milyen az, amikor valaki elvileg hívő katolikus?
Gyakorlatilag nem vagy az? Minek akkor az egész?
Egyébiránt. Soha a világtörténelem során nem követtek még el annyi erőszakot, öldöklést és kínzást, mint a keresztény egyház boszorkányüldözés, keresztes háborúk stb. címén.
Olvass csak kicsit utána, lehet, hogy jobban kikészíti az érzékeny gyomrodat, mint a Márki apró szösszenetei.

A helyedben én nem akarnék ilyen klubhoz tartozni...

raves · http://mindennapramese.blog.hu 2010.02.11. 00:08:43

@Űrlény Lajos: Korábban meg az volt a baj, hogy nem elég durvák a posztok. Most meg túl durvák... Ejjj. Azért minden lyuk megtalálja a belevalóját, nemigaz? :)

Intizar 2010.02.11. 00:13:44

De Sade korában nem gyónták volna meg. Ma viszont erőltetett. Butuskaság.

2010.02.11. 00:16:12

@Ms.Dolorez Applepie: Na jó, itt vagyok ám még, de már tényleg nem sokáig. Először is nem készített ki, erről olvasd el a korábbi kommentjeimet. Másodszor pedig biztos vagyok benne, hogy ha nem írtam volna, hogy katolikus vagyok, nem lenne velem semmi bajod, ugye? Még az is lehet, hogy nagy haverok lennénk, csak szálka a szemedben a kereszténységem. Már ne haragudj, de WTF? Harmadrészt pedig hol olvassak utána? Te hol olvastál utána? Mit tudsz róla? Igaz, én csak egy naív vidéki kommentelő vagyok, de annyit elmondhatok, hogy annak ellenére, hogy tényleg sok köcsögséget elkövettünk mi katolikusok, azért nagyon sok dolog nem volt olyan durva vagy nem úgy volt vagy nem akkor volt, mint ahogy az egyházellenes közvélemény láttatni szeretné. Ezzel nem akarom minden vád alól felmenteni az egyházat, sőt örülök neki, hogy jórészt elvesztette a világi hatalmát és így szerintem a tisztulás útjára lépett, de azért sok minden tényleg nem úgy volt. Egypár dolog, ami az eszembe jut:
-A középkorban nem volt olyan egyszerű hóhérkézre jutni, mint ahogy azt a mai filmek és ponyvairodalom alapján gondolnánk.
-Az erényöv asszem valami elég modern találmány, talán csak XIX. századi!

Meg ilyenek.

2010.02.11. 00:21:14

@raves: Bocs, nem igazán értem, miről van itt szó, eddig csak kb. három posztot olvastam, azt is főleg a blog indulásakor. Nem tudtam, hogy valaki hiányolja a durvaságot.

kúrórudi 2010.02.11. 00:22:05

@bread:

Ez sem igaz. 14 a gyerekkorúság határa. Az alatt mindenképpen bűncselekmény a tett, de 12-14 között csak natúr pedo vagy, 12 alatt erőszakos is a cselekmény akár akarta a másik, akár nem. Ezt hívják beleegyezési korhatárnak, és ez 12 nálunk.

14 felett meg azt csinálsz, amit akarsz, illetve amit a másik is akar:)

alte trottel 2010.02.11. 00:26:58

@Janiszta:
Kedves ifjú ám annál kevésbé művelt puriFIKÁTOR!
Márkink eme tevékenységét más egyház (hoppá, KONKRÉTAN melyikre is méztattál célzani?) épületében nem hajthatta volna végre, ama roppant szimpla okbul kifolyólag, hogy EGYEDÜL a róm.kat. anyaszentegyház gyakorolja a fülbegyónás intézményét.

Márki, holnap hajnalban a vár fokán várom háromszori golyóváltós nehézlovassági segédeit. Bandázs nélkül!

Szeptim 2010.02.11. 00:30:53

A legművészibb dolog, amit valaha olvastam. Mindjárt ráélvezek a monitorra.

Ms.Dolorez Applepie 2010.02.11. 00:39:05

@Űrlény Lajos:
Lajos drága! Nekem semmi bajom a keresztényekkel. Csak a bigott keresztényeket nem kedvelem. Meg ha valaki erre hivatkozik. Hogy ő ettől, vagy ezért milyen jó ember.

"Igaz, én csak egy naív vidéki kommentelő vagyok, de annyit elmondhatok, hogy annak ellenére, hogy tényleg sok köcsögséget elkövettünk mi katolikusok, azért nagyon sok dolog nem volt olyan durva vagy nem úgy volt vagy nem akkor volt, mint ahogy az egyházellenes közvélemény láttatni szeretné."

A helyedben én is ezt mondanám. :-)
A hóhérkézről nem tudok hiteltérdemlően nyilatkozni, és tán az erényöv is csak úri huncutság, de nem is erről beszéltem.
Könnyű esti olvasmányként ajánlom:
Rudolf Pörtner: A Szent Sír hadművelet – A keresztes hadjáratok a legendákban és a valóságban
Steven Runciman: A keresztes hadjáratok története
Statkiewicz Sonja: A boszorkányüldözések
Michael Baigent - Richard Leigh: Az inkvizíció
Ha ezek a könyvek nem lennének számodra elérhetők, ott van a google, beírod és már tájékozódhatsz is.
Szép estét!

2010.02.11. 00:48:49

@Ms.Dolorez Applepie: Hát, figyi! Nem vagyok én annyira kultúrember, hogy most ilyesmiket olvassak, de mondjuk igazad van (bár a "Szent Sír hadművelet" cím hatásvadász mivolta talán némi kérdőjelet tesz a szerző pártatlansága mellé). Viszont szerintem minden eszme, intézmény, nemzet, stb. nevében elkövettek már az emberek mindenféle aljasságokat, mivel mi emberek ilyenek vagyunk. Nekem az az érzésem, hogy még Tibet sem volt éppen az igazságosság és szeretet földi megtestesülése, amíg még önállóak voltak, csak most nyomatják ezt az ártatlan imázst, mióta Kína megint elfoglalta őket. Hát igen, ilyen lehett az egyház is, tipikusan ilyen a magyarság Trianon óta, de én nem azért vagyok hívő, mert az egyház tökéletes emberekből, áll. Igazából nem is tudom miért vagyok az. Keresem az igazságot, és sok mindent szimpatikusnak találok a katolicizmusban (eredetileg ateistának neveltek egyébként), de nem vagyok éppen egy teológus alkat, szóval lehet, hogy tévedek.

RIO 2010.02.11. 00:52:28

@Ms.Dolorez Applepie: én kereszténynek vagyok mondva, de kurva sok bajom van a keresztényekkel.

@de Sade márki: azé' ahhoz kevés hogy gratuláljak, de szerzett pár vidám percet. ;)

2010.02.11. 00:54:06

@Ms.Dolorez Applepie:
"Richard Leigh" Jó hogy nem mindjárt Dan Brown. Vagy esetleg Nemere István?

magyar-magyar szótár 2010.02.11. 04:35:44

Istenem, mekkora hűűjje papok! Muchacha, dojótnevettem! Kimaradt az, hogy gyóntatás közben a pap egyik kezében kacsacombok, a másikban pedig portóiborral teli kancsó, a lába között meg a szakácsnője végzett fejő mozdulatokat!

magyar-magyar szótár 2010.02.11. 04:40:28

@Ms.Dolorez Applepie: Nagyon igaz, ez a a bölcs gondolat vígasztalta Nankingban a japánokat, és azokat a csávókat is, akik Tyuhacsevszkijt letolt gatyával egy kiéheztetett patkányokkal teli láda lyukjára ültették. Ha a világ rigó lenne, én meg Edizon, csinyánék egy gépet, oszt leborotválnám a pedofilpapkattaólikus kurvannyukat, mínusz, rögtön milyen világbéke lenne!

magyar-magyar szótár 2010.02.11. 04:43:35

@Ms.Dolorez Applepie: Na és a pizarrókok! Most pedig megyek búvárkodni az autentikus szakirodalomban, A 100 híres ember – A kezdetektől napjainkig Michael H. Hart 1978-ban kiadott könyve, ebben nézem meg, melyik katólikus pap volt a kurvannya a két atonybombának 1945-ben, mert az elevenensütögéléshez a pedófilkattólikusok értenek ám a világtörténelemben.

Gatinho 2010.02.11. 06:56:26

Hát ez elég fos... :)

krj 2010.02.11. 07:02:46

kamu poszt mind, emberek, ébredjetek!

Kopi Luwak (törölt) 2010.02.11. 07:21:58

@R850R: "de te onnan is koszopnád a szart, mi, te kis telhetetlen!"

Mindenképpen. Utána pedig egy rozsdás vascsövet dugnék a valagadba, és beleköpném, de lehetőleg olyan erővel, hogy a szádon jöjjön ki, a saját beleid tartalmával együtt. Így azt hiszem kitűnően illusztrálhatnám, hogy mi történik akkor, ha gondolataidnak megpróbálsz hangot adni...

felcsúti kimdzsongil fan club 2010.02.11. 07:36:53

ennyi álszent köcsögöt. vallásszabadság van, szólásszabadság meg nincs???
majd ha az összes pedo pap eltünik (v ha jobban tetszik: az ÚR eltünteti -bár most megtűri- őket) akkor védjétek ilyen vehemensen azt a nagy vallásotokat.
bravó az írónak.

Vad.Korte (törölt) 2010.02.11. 08:17:19

Ez azértígy elég gyenge. Polgárpukkasztásnak is. Több van ebben a témában. Kár.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.02.11. 08:21:16

Érdekes fikció, kár a hanyag kidolgozásért. (sokkal) több volt ebben.

KCB 2010.02.11. 08:22:35

Anyád olvassa a blogot? Biztos büszke lenne a fiacskájára.

KCB 2010.02.11. 08:25:03

@boyzee: "majd ha az összes pedo pap eltünik"

Annó a mikulásnak is örültél, és a gyerekedhez is jönni fog, igaz? Pedig vannak pedo mikulások...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.02.11. 08:27:12

Majd egy belgyógyászhoz vagy urológushoz fontos lenne elmenni! Az a szar a herékben dolog engem nem hagyna nyugodni.

fasz.appan 2010.02.11. 08:31:32

...leselkedtek, kukkoltok a WC deszkán keresztűl és a látványon meg háborogtok, normálisak vagytok, nem olvastátok mi a poszt címe. Ez pont ide való...és jó...szerintem...

2010.02.11. 08:42:06

@krj: Nem is azt mondanám, hogy kamu, inkább simán szépirodalom akarna lenni, de ahhoz túl gyenge. Nem elég szürreális, de nem is elég reális, mert csak összedobált életidegen klisékből áll, így mégiscsak kibukik, hogy fikció, ami elég gagyi. Persze biztos van a posztok között megtörtént eseményt leíró is, főleg azért, hogy megtámogassa a többit, nem tudom. Mindenesetre ez röhejesen gyenge, és a megbotránkoztatáson, félrevezetésen kívül semmire nem jó.

zeee 2010.02.11. 08:51:46

Gusztustalan. Miért nem tiltják le az ilyen írásokat?!

Disznó Úr 2010.02.11. 09:05:37

Véletlenül tévedtem ide. A kurva anyádat!

Falusi_metálos 2010.02.11. 09:10:37

na hajjátok, ezeket a reakciókat várta, mer kedves olvasói ti vagytok ama plébi, az irása meg a boríték vót nektek.
:)

Ui: ez igy még jó is, mer a plébi szerepét önként és dalolva vállalták sokan :))

maadve 2010.02.11. 09:11:42

szerintem ez egyszerűen nem jó.

andreasue (törölt) 2010.02.11. 09:13:45

Csak egy zsidónak juthat ilyen eszébe, mert gusztustalan, mint egy patkány és parázna, mint egy majom.

novákandris 2010.02.11. 09:38:52

Márki,
Te, aki olyan gyöngyszemeket alkottál, mint a szilveszteri, meg a Martinique, meg a zsidó csajos-hétágú gyertyatartós, most hová tetted a jó ízlésedet?
Ez gyengeee!
Ezt töröljed a blogról, mert kiábrándító!
Nem méltó Hozzád!

isemilla 2010.02.11. 09:43:51

sajnos ez tényleg nem jó.
pedig a korábbi posztokban minőségi szövegek/tartalmak is voltak.
többen írjátok a blogot?

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.02.11. 09:53:17

@Ms.Dolorez Applepie:
"Soha a világtörténelem során nem követtek még el annyi erőszakot, öldöklést és kínzást, mint a keresztény egyház boszorkányüldözés, keresztes háborúk stb. címén."

Meg kéne ismerkedni a történelemmel.
Pár ötlet:
- Asszírok.
- Róma.
- Vikingek.
- Mongol birodalmak.

Kezdetnek mondjuk ennyi.
Ha megvolt, akkor beszégethetünk tovább a "ki követte el a legtöbb erőszakot" témában.
Amit te előrángatsz az annyira elcsépelt sztereotípia, hogy már-már fájdalmas.

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.02.11. 09:57:36

És az íráshoz:
Tényleg gyenge.
De Sade-nak volt olyanja, hogy filozófia. Hogy ez mennyire torz, vagy sem azon lehet vitázni, de volt.
Ez az írás üres.

Mbalint 2010.02.11. 09:58:30

Hogy kerülhet egy ennyire primitív szöveg a főoldali ajánlók közé?
Az a szerencséd, hogy az Index szerkesztői NEM olvasnak téged már rég!

a katona fehérben 2010.02.11. 10:17:25

Márki, véged van, ahogy látom, csupa ízlésrendőr és/vagy látens inkvizítor olvas.

bread 2010.02.11. 10:26:05

@kúrórudi: azért tényeken ne vitatkozzunk! :) (net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97800004.TV#197)

12 év alatt védekezésre képtelen a gyerek.
12-14 között pedig akkor is megrontás, ha beleegyezett. Más a büntetési tétele, ez igaz, de attól még bűncselekmény.

qay qwe (törölt) 2010.02.11. 10:27:58

Szerintem kiváló kőtörő munkás lesz belőled a kényszermunkatáborban.

Posztoló Péter 2010.02.11. 10:45:39

Csak jelzem a kedves kereszténygyalázó betelepedőknek és agymosottjaiknak, hogy hozzávetőleg 3 hónap múlva Magyarország visszatér a kereszténységhez, a cioni befolyás alól ki lesz húzva a talaj! Addig még körbe lehet rejszolni az országot, utána jön a faszlemetélés.

Randomtool 2010.02.11. 10:45:45

Egy plébánosnak lehet unokája?
Amúgy tényleg ritka gyenge.

Posztoló Péter 2010.02.11. 10:47:57

@Nathan D'Xantine:
Vagy ha más nem, lapozd fel őseid történetét, az ószövetséget. Más sincs benne, csak öldöklés, lopás, csalás, testvérgyilkosság és tömény rasszizmus.

Posztoló Péter 2010.02.11. 10:48:49

@Muki77: Nem te, hanem akit idéztél fentebb.

Posztoló Péter 2010.02.11. 10:51:30

@magyar-magyar szótár: Én meg a mocskos, gyerekgyilkos holokausztkárogó takonygyűjtő biboldók tetűhintáját borotválnám le! Mennyivel jobban hangzik mi, kisgeci?

2010.02.11. 11:00:19

@Muki77: magyar-magyar szótár kommentjét én is olvastam, és azt kell mondanom, teljesen félreértetted. Nem arra gondolt, hogy ki kellene nyírni a katolikus papokat, hanem arról, hogy milyen hülye az, aki azt hiszi, hogy a katolikus papok kiírtása elhozná a világbékét. Nézd, én is nemzetinek meg konzervatívnak vallom magam, és hívő katolikus is vagyok, de annyira kiborít, hogy a "radikálisok" nem hajlandók megérteni a nem konkrét dolgokat, és a "saját oldalukon állókban" is ellenséget látnak. Meg egyébként mindenkit, sőt sokszor egymást is. Utálom a gyűlöletet és az erőszakot.

Sörkálmán 2010.02.11. 11:16:52

Fake. Kár az elolvasásra szánt időért.
Feltűnési viszketegségű szánalmas senki.

krj 2010.02.11. 11:21:33

@Űrlény Lajos:

igen, valószínűleg inkább úgy van, ahogy mondod, hogy nem "kamu", hanem irodalminak szánt iromány. de hát sztereotíp, klisékkel teli. mintha pl. amerikai pszicho jeleneteit dolgozná át gyengébb formában. azt olvasva felforrt bennem a vér (és nem a "rejtett" erotikától"), ez inkább szánalmas. mondjuk ő biztos élvezi és polgárpukkasztásnak szánja, szóval minél több kurvaanyázós komment van, annál jobban begerjed az önimádatától. szóval ha azt akarjátok, hogy a gatyájába menjen, nyugodtan gyalázzátok! :-)

Harald hardrode 2010.02.11. 11:28:26

Mr Doloresnek: az egyházat annyiban védeném, hogy az egyház mindenkit jelent, aki katolikus, így általánosítani egy kicsit erős. A másik, hogy szerintem a kommunisták vezetik a számszerűségi adatokat. három a keresztes háborúkat nem okos dolog idevenni, mert igen erős társadalmi gyökerei voltak, mivel levezette az európai népességfelesleget, olvass utána. A poszthoz annyit, hogy de Sadenek jobb a stílusa és akármennyire is mocskos szája volt, azt még ő is megbánta, amikor meghalt a szolgáló szűzlány. Amúgy meg nem tudom, hogy miért érdekes ez a téma annyira, de miért nem egy zsinagógában, egy mecsetben vagy egy buddhista szentélyben játszódik a történet? Az egyházat támadni már kissé unalmas, de hajrá.

krj 2010.02.11. 11:30:45

jahhaj, elveszett az előző kommentem, mivé lett a világ!

@Űrlény Lajos: igen, valószínűleg Te írtad le pontosabban a jelenséget! :-)

amúgy minél többet szidjátok és anyáztok rá, annál jobban felizgul és végül a gatyájába megy a gép előtt. szóval csak hajrá! :-)

szánalmas kis fityfasz, tele komplexussal, aki még nem dugott egy egészségeset.

krj 2010.02.11. 11:31:40

most látom, hogy nem is veszett el, csak keringet az éterben. a keringettét! :-)

zeee 2010.02.11. 11:47:49

@a katona fehérben:

Egy frászt... csak van, ami elfogadhatatlanul ízléstelen, mondanám, hogy az írót minősíti az egész, de ez egy nagy kupac gyalázkodó szemét, amit nem lenne szabad közölni.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.02.11. 12:21:33

nem értem miért gyalázkodtok: senki nem mondta neketek, hogy ezt el kell olvasni... vannak rettenetes posztok, ez most ippeg jó.

Ms.Dolorez Applepie 2010.02.11. 12:53:02

@Nathan D'Xantine:
Csakhogy ezek a népek, nemzetek egyéni érdekek miatt követték el azt amit, nem pedig egy olyan vallás nevében, ami szeretetről és megbocsátásról papol és száz-kétszáz évig garázdálkodtak, míg az egyház egy bő fél évezredig gyakorolta ilyen jellegű áldásos tevékenységét.
Nem ugyanaz. :-)

Bicska Maxi (törölt) 2010.02.11. 13:03:15

Nem lenne ez olyan rossz, de kicsit több leírást várnék hozzá, hogy jobban fel tudjam fogni hogy néz ki pl. a templom, vagy a pap, vagy ő maga.
Tudom,hogy itt nem az a lényeg,de a körítés sem mindegy ám, és a részletek is számítanak, főleg ha már irodalomra szánod a buksid,kedves posztoló. :) Lassíts, nyugi! Nem kell rohanni!
De Saderól simán elképzelhető,hogy csinált ilyet, bírom a pasast. Tanulmányozd a stílusát, aztán írd újra. Már ha komolyan gondolod.
Ha nem, énnekem akkor is jó napom lesz. :D

Bicska Maxi (törölt) 2010.02.11. 13:04:16

Ja, és mi lett Jázminnal? Egészítsd ki, mert hirtelen van vége, és valljuk be,ezt összecsaptad.

renhoek 2010.02.11. 13:19:25

Wehehe én jót röhögtem :D Mennyi lett itt hirtelen a plébános :D Nyitogassátok csak a borítékot :)

The Green Manalishi (törölt) 2010.02.11. 13:32:22

Nyehehehe, ha "egyházgyalázás" van benne, egyből megnő a kommentszám. Ez a post most nekem nem tetszik annyira, általában is unom már a pedofil/buzi/macskátcsizmaszárbanbaszó r.k. pap sztorikat. (Az erotikus népmesék jó része nagyjából ugyanerről az alapról indul, szóval nem túl eredeti.)

Legalábbis merészebb lenne, ha végre egy rabbi baszna meg egy vietnami csüngőhasú sertést, miközben a gyisnyó hátára fektetett Mein Kampfot olvasgatja... vagy valami hasonló. Arra is biztos sokan kommentenének, igaz az nem lenne PC.

Erre most még csak zsebhokizni sem lett kedvem, nemhogy komolyabbra...

de Sade márki 2010.02.11. 18:02:17

Jázminról nem lesz poszt, mert az információk róla egy haveromtól származtak, aki udvarolt neki, tök esélytelenül, ugyanis a kislányt egy református esperes dugja.
Ha ez kiderül, Szent Bertalan-éjszakája II lesz, az bizonyos.

de Sade márki 2010.02.11. 18:22:45

@The Green Manalishi: Írtam én a menóra köznapi használatáról is (Sára), csak azt nem merték főoldalra tenni.

The Green Manalishi (törölt) 2010.02.12. 08:39:26

@de Sade márki: Tényleg, a nagycsöcsű Sára! Azt jobb volt, volt is eszembe akkoriban, hogy az apám egy hálás zsidó betegétől kapott sárgaréz menóra efféle alkalmazását nekem is ki kellene próbálni. Azután - mint annyi más nagy eszme - ez is feledésbe ment.

***Miss*** 2010.02.12. 23:15:17

kérdés: miért olvassátok, ha felháborodást, ellenszenvet és haragot váltanak ki a belőletek a bejegyzések? Én jól szórakozom. plusssz szerintem is közelebb áll az unatkozó informatikushoz:)

2010.02.13. 00:07:17

@***Miss***: "kérdés: miért olvassátok, ha felháborodást, ellenszenvet és haragot váltanak ki a belőletek a bejegyzések?"

A hangnemed alapján feltételezek rólad annyi jóindulatot, hogy nem annak szántad, de szerintem ez elég demagóg kérdés. Először is ott volt az Index címlapján, tehát az arcunkba lett tolva. Másodszor pedig ez a bejegyzés - igaz csak a Maunikasó színvonalán mozogva - mégiscsak megaláz valamit, ami sok embernek kedves és értékes, ez pedig hasonló ahhoz, mintha a posztíró odajönne hozzám, és azt mondaná, hogy a kurva anyámat. Ha pedig azt kérdezed, valaki miért háborodik fel azon, ha lekurvázzák az anyját, az szerintem valami érzelmi infantilizmusra, vagy empátiahiányra utal. Majdnem olyan, mintha azt kérdeznéd, hogy miért hallgatod, hogy szidják az anyádat, ha nem tetszik? Sokkal adekvátabb, és természetesebb reakció ilyenkor a felháborodás és a bosszúvágy, mint a figyelmen kívül hagyás. A posztíró és a bandája pedig úgy hergeli a neki nem szimpatikus rétegeket - ezzel értelmetlenül tovább mélyítve a társadalmat megosztó szakadékokat - mint egy buta kamasz. Azt hiszi, ő az okosabb, csak mert nem ragaszkodik valamihez, ami a másiknak érték. Mintha ő már túl lenne azon a szinten. Hahahaha. Infantilizmus.

Én ugyan nem sértődtem vérig, inkább gyenge és szánalmas próbálkozásnak tartottam a posztot arra, hogy egy természetes emberi reakciót gyerekes módon kihasználva olvasottságot szerezzen magának, de gondoltam megpróbálom összefoglalni, mi motiválja azokat, akik ahelyett hogy szó nélkül hagynák az írást, inkább hangot adnak azon vágyuknak, miszerint egy tíz másodperces sorozatot kellene leadni kb. két méter távolságból a márkira egy GAU-8 Avenger gépágyúból.

2010.02.13. 00:20:46

@The Green Manalishi: "Tényleg, a nagycsöcsű Sára!"

Igen, igen, szegény zsidók is megkapták a magukét, de ha jól emlékszem, nem mentek oda a keresztények (de még a "nemzeti radikálisok" sem) szurkolni, hogy ez az, adjunk még a büdös zsidajoknak, rugdaljuk őket a földön is. (Persze meglehet, hogy ez meg a részemről demagógia, a "keresztény magyarok" jóindulatán és szelídségén kívül valószínűleg sok más ok áll a hátterében. Meg mondjuk szerintem itt sem a zsidók rugdossák a keresztényeket, inkább az katolikus egyházból kiábrándult (vagy csak ilyen gyökerekkel rendelkező) magyarok.

Mindazonáltal - bár van itthon egy többágú (nem hét) gyertyatartónk - biztosan nem fogjuk kipróbálni ugyan, de szerintem lehetetlen egy menórával - azaz főleg a középső és ahhoz közeli ágaival - behatolni (legalábbis mélyebbre). De ha valaki fényképet vagy legalább anatómiai rajzot küld a műveletről, akkor mondjuk elhiszem, addig viszont újfent csak azt tudom mondani: A részletek! Azokra is figyelni kéne, vaze! Nem ártana felkészülni, anyagot gyűjteni (persze nem mindig gyakorlatban, mert akkor jön a börtön vagy valami csúnya halál, de még fontosabb, hogy csak azt tedd mással, amit szeretnéd, hogy veled is tegyenek) az írás előtt, mert ez így gyerekes.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.14. 05:08:13

@Űrlény Lajos:

Egy kissé túlpörgöd a dolgot (az összes kommentedre értem).
Tisztára úgy csinálsz, mintha hülye lennél.
Pedig amúgy jó a neved.

2010.02.14. 06:37:41

@piréz vitéz / plüssmacsó: Ennyi? Bővebben is kifejthetnéd. Nem értem ;)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.02.14. 19:02:37

@Flora_kisasszony: nah ja

de ahhoz az se artana, ha kicsit eredeti lenne es nem kopia

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.02.14. 19:03:57

@Sörkálmán: akkor minek olvasod?

ha meg nem olvasod, mi alapjan alkotsz velemenyt?

Yvettebabacool 2010.02.15. 03:51:35

@Nyunyóka: mi van Borzi, becsajoztal es a neved banta? :DDD

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.15. 20:39:57

@Yvettebabacool: szerintem semmi baj sincs ezzel a névvel. pláne, hogy passzol a képemhez!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.16. 15:28:37

@pingwin: figyelj, ha nem tetszik a kritikája akkor-minek olvasod? ha meg nem olvasod, mi alapján alkotsz véleményt?

de Sade márki 2010.02.18. 18:10:51

@Űrlény Lajos: Nyugodtan őrjöngjél továbbra is, de Sára elolvasta, és azt mondta, hogy korrekt.