Posta

Olyan 5 év körüli helyes kislány, bő 10 év múlva szívesen meg is dugnám, de most éppen morcos vagyok, mert egyrészt pénzt kell kifizessek holmi szolgáltatóknak, másrészt ez a kis fúria már másodjára tapos a lábamra, miközben a sor mellett galoppozik fel s alá, s jókat nevet, mert neki mindez nagyon tetszik.

Anyu csekkeket fizet be éppen, szám szerint rengeteget, a postai alkalmazottat figyeli az ablak mögött, ezért csak néha vakkant oda, hogy viselkedj jól, Virág, kislányom, de virágkislányom tojik rá, és nekikezd a harmadik körének is a bejárati ajtó és egy 1,5 méter magas pénzügyi reklámtábla között, ami két ügyintézői ablak között áll.

Pontos ütemben és észrevétlenül tolom előre a bakancsom orrát, ahogy a kis veszedelem elzúg előttem. Virágkislányom neki is szalad és egy szépen kivitelezett előrevetődéssel belezúg a reklámtáblába, amin akkorát koppan a feje, hogy még a biztonsági őr is odakap a füleséhez. Bakancsorr finoman vissza.

Anyu felveszi (nemmegmondtamhogy...), a gyerek bömböl, mögöttem a sorban pedig elégedett mormogás.

Befizetem a csekkeket és veszek egy kaparós sorsjegyet is, mert ez egy jó nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://marquisdesade.blog.hu/api/trackback/id/tr921729375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mony Bebascu Herceg (törölt) 2010.02.04. 16:11:52

Ez azért van egyébként,hogy nem szólnak a gyerekre, hogy ne csak ők élvezzék, hogy nem bírnak már vele. Amúgy megfigyeltem, hogy manapság akinek gyereke van, és azzal közlekedik, nagy részük kitüntetettnek érzi magát. Felsőbbrendűen vonulnak,és azt hiszik nekik bármit lehet,hisz "család". Engem is rohadtúl idegesítenek, pedig van egy lányom, 7 éves, mégis meg tudom vele értetni, mindig meg tudtam, hogy tombolni csak otthon, mert idegen helyen viselkedni kell. Ő nem hisztizik, meg nem játsza a hiperaktívot. Cserében én sem fogom nyilvánosan leszídni, mert azt utálja. Tartjuk magunkat az üzlethez. Ezek a laza anyukák tulképp.lenézik a saját kölkük értelmi képességeit. tisztelet a kivételnek, így nekem is. Amúgy elvált vasárnapi apukaként is ezt el tudtam érni.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.02.04. 17:29:20

inkább dugtad volna meg az anyukát...

late harvest 2010.02.04. 21:48:03

nem anyuka, egy cigány-terhes ribi kelen neked hogy visszatérj önmagadhoz!

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2010.02.05. 07:05:34

es akkor a gyereket kell felrugni te oktalan barom, miert nem irsz egy postot arrol hogy a posta a hivatalokba miert nem tesz 2 ezerer egy ikeas muanyag kisasztalt ket szekkel 10 lappal meg husz szinesceruzaval hogy a gyerekek valamivel lefoglalhassak magukat a fantasztikusan kellemes postai sorbanalasos percek alatt.es ez index cimlapos, gratulalok

Mourinho már nem a király 2010.02.05. 09:08:16

Viszont azokat a hiperaktív anyukákat sem szeretem akik 2 lépést nem engedik megtenni a gyereket, állandóan ordítoznak meg ráncigálják, hogy gyeremáridebüdöskölke. Valahol a 2 között lehet az arany középút.

Legalább nyertél a kaparóssal?

Gyeprefing Padrafos (törölt) 2010.02.05. 10:25:16

@fucksatan: Az anyukáknak meg egy műfaszt,hogy kipihenjék magukat a postán,ugyanis ők már megszülték a kölyköt !Nevelje a posta,az iskola,az ikea meg a sorban állók,Te nagyonfasszopó!

Ms.Dolorez Applepie 2010.02.05. 15:22:33

Pár éve egy illatszerboltban elgáncsoltam egy 6 év körüli kisfiút, mert az öccsét szadizta, anyuka meg le se szarta, csacsogott tovább a barátnőjével. Kis rohadék ott rohangászott boldogan a sorok között, amikor kiraktam elé a magassarkú szandálos lábam. Vagy 5 métert csúszott az arcán. Még 2 hét múlva is látszott a lábfejemen a véraláfutás, de megérte, legközelebb fémbetétes motoroscsizmában csinálok csak ilyet...

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2010.02.08. 16:07:56

@Gyeprefing Padrafos: anyadnak kellet volna a mufasz apad helyett

Vad.Korte (törölt) 2010.02.12. 14:31:40

Na, ez pl. jó! :-)
4 gyerekem van.